2 Mart 2010

MediaCat sayfaları bu ay da dopdolu!



Teşhir ve röntgen çağı

Web 2.0’ın ve sosyal medyanın belirlediği zamanın ruhu, insanların kendileri hakkında daha önce hiç olmadığı kadar çok bilgiyi, daha önce hiç olmadığı kadar çok sayıda insanla anında paylaşmasını mümkün ve meşru kılıyor. Bu yeni koşullar içinde insanlar, daha önce evin, aklın ve yakın çevrenin pek dışına çıkmayan özel hayat bilgilerini de rahatlıkla herkesle paylaşıyorlar.

Türk reklamcılarının sosyo-kültürel portresi

MediaCat olarak bu ay bir ilke imza atıp Türk reklamcılarının sosyo-kültürel profilini çıkarmak üzere, yaratıcı reklam ajanslarında kreatif direktör, art direktör, stratejist ve reklam yazarı olarak çalışan reklam yaratıcılarına yönelik kapsamlı bir anket çalışması gerçekleştirdik. Ortaya şaşırtan sonuçlar çıktı.

Yılın en iyileri

MediaCat, okurlarını da işin içine kattığı kapsamlı bir anket süreciyle yılın en iyi reklam cingıllarını, en iyi 10 ürününü ve en iyi 10 yeşil projesini seçti.

Dijital erkek medyası

Türk internet medyası gittikçe genişliyor, bir yandan da olgunlaşıyor. Bu arada farklı hedef kitlelere ulaşan mecralar yavaş yavaş belirginleşiyor. Türk erkeklerinin en çok ilgilendiği site ve portalleri ortaya koymak, dijital erkek medyasının fotoğrafını çekmek üzere kapsamlı bir dosya hazırladık.

Finalist ajansların gözüyle Türk Telekom konkuru

Büyük bir bütçe söz konusu olduğu için, her konkuru sektörde büyük bir heyecan yaratan Türk Telekom’un yakın zamanda sonuçlandırdığı halkla ilişkiler konkurunun perde arkasını kısa listeye kalan ajanslardan dinledik.

MediaCat’e konuştular

Ece Temelkuran: Ortadoğuda gürültüden muz sesleri işitilmiyor

Nesteren Davutoğlu: Sinema için bereketli topraklar yaratmaya çalışıyoruz

Hayat Kimya Genel Müdürü Orhan İdil: Hedefimiz her kategoride ilk ikide olmak

Hiç yorum yok: